perjantai 8. kesäkuuta 2012

Jeesus Kristus yksin on TOTUUS!!

Me ihmiset usein luulemme, että me elämme totuudessa, mutta jos me emme elä JEESUKSESSA me elämme valheessa!! Vain Jeesuksen kautta me voimme elää totuudessa, kun me elämme Hänessä, PYHÄSSÄ HENGESSÄ. Sitä mukaan kun me kasvamme Jeesuksen tuntemisessa ja synnymme  Pyhästä Hengestä me samalla vapaudumme valheen verkosta, synnin otteesta. Kun Ihmisen Poika tekee teidät vapaiksi, niin te tulette todella vapaiksi. TOTUUS ON TEKEVÄ TEIDÄT VAPAIKSI!!!

Jeesuksen aikaiset kirjanoppineet ja farisukset, tunsivat kirjoitukset ja niitä tutkivat ja heidän mielestään, heillä oli elämä niissä ,mutta TOTUUTTA joka heistä olisi tehnyt vapaita he evät tunteneet. He kyllä tunsivat kirjoitetun Jumalan sanan , mutta eivät SANAA joka heidän edessään seisoi. He halusivat tappaa HÄNET koska eivät kärsineet kuulla Totuutta.

Tänäänkin on monien laita juuri näin. Jumalan Sana Raamattu kirjoitettuna on hyvinkin tuttu ja moni pitää sitä totuutena ja elämänä, mutta kuten kirjanoppineidenkin kanssa, he eivät TUNNE totuutta. Yksin Jeesus on Totuus, elävä Jumalan Sana ja me pääsemme tuntemaan Totuuden ainoastaan PYHÄN HENGEN välityksellä.


Joh.8 :40. Mutta nyt te tavoittelette minua tappaaksenne, miestä, joka on puhunut teille totuuden, jonka hän on kuullut Jumalalta. Niin ei Aabraham tehnyt.
41. Te teette isänne tekoja." He sanoivat hänelle: "Me emme ole aviorikoksesta syntyneitä; meillä on yksi Isä, Jumala".
42. Jeesus sanoi heille: "Jos Jumala olisi teidän Isänne, niin te rakastaisitte minua, sillä minä olen Jumalasta lähtenyt ja tullut; en minä ole itsestäni tullut, vaan hän on minut lähettänyt.
43. Minkätähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sentähden, että te ette kärsi kuulla minun sanaani.
44. Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.
45. Mutta minua te ette usko, sentähden että minä sanon totuuden.
46. Kuka teistä voi näyttää minut syypääksi syntiin? Jos minä totuutta puhun, miksi ette minua usko?
47. Joka on Jumalasta, se kuulee Jumalan sanat. Sentähden te ette kuule, koska ette ole Jumalasta."

1 kommentti:

  1. Sitä mukaan kun me kasvamme Jeesuksen tuntemisessa ja Pyhän Hengen opetuksessa me tulemme tuntemaan kaikista asioistakin totuuden ja totuus tekee meistä vapaita !!

    VastaaPoista